Bestellen & terugkeer

Bestelbeleid
1. Hoe plaatst ik een online bestelling?
(1)Kies de producten(De juiste hoeveelheden, maten, etc)you would like to purchase,Voeg het item toe aan uw winkelwagen.
(2)Klik op de knop Afrekenen.
(3)Bevestig uw leveringsgegevens, zorg ervoor dat uw factuuradres overeenkomt met het verzendadres. Dan kunt u doorgaan met de afhandeling.
(4)U kunt uw betalingsgegevens bevestigen en uw betaalmethode kiezen. Voer uw aflossingscode in als u dat heeft.
(5)Controleer de bestelinformatie voordat u het verstuurt. U moet uw creditcardgegevens invullen en ervoor zorgen dat de informatie authentiek en overeenkomend is.
(6)Dan ontvangt u een bevestigings email over de bestelling.

2.gewoonte, Pligten en VAT
Wij hebben altijd de bestelling als een cadeau verpakt; Echter, omdat alle artikelen op een onbetaalde basisvergoeding worden verkocht, zodat sommige landen invoerrechten kunnen opleggen op leveringen. Klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele toepasselijke douanerechten of belastingen die kunnen worden opgelegd aan een levering in het land van bestemming.

3. Bestellings-annulering
Om een bestelling te annuleren, neem dan contact met ons op. Geannuleerde bestellingen die niet zijn verzonden, worden terugbetaald met een aftrek van 10% van de bestelling(s) Totale prijs die annuleringsvergoeding is. Annuleringsvergoeding wordt geheven ter dekking van administratiekosten en transactiekosten bij de annulering van de bestelling(s).

Wij verwerken alle bestellingen binnen 6-8 uur nadat de bestellingen zijn geplaatst, zodat we mogelijk geen order kunnen annuleren nadat deze zijn geplaatst. Ik hoop dat je dit belangrijke punt kunt begrijpen.

Bovendien kunnen wij niet annuleren voor producten die al zijn verzonden en ons retourbeleid geldt in dat geval.

4. Dupliceerde bestellingen
Van tijd tot tijd hebben wij een dubbele bestelling (twee of meer van zeer gelijke orders) binnen een korte tijd van elkaar door klanten ontvangen. Om veiligheidsredenen hebben wij geen toegang tot de creditcardgegevens van klanten en alle betalingen voor bestellingen worden door klanten zelf goedgekeurd.

Onze ordervoorbereidingsprocessen zijn geautomatiseerd en we kunnen geen dubbele bestellingen opvangen, tenzij door de klanten gewaarschuwd. Wij kunnen niet garanderen dat we het verzoek om een dubbele bestelprijs te annuleren zullen lezen

TERUGSTUURBELEID

Als u niet tevreden bent met ons product, moet u binnen een week contact met ons opnemen. Alle artikelen die naar ons zijn verzonden, moeten in originele staat zijn, dus niet gedragen, veranderd of gewassen, met alle labels bijgevoegd. Of de goederen worden teruggestuurd naar de afzender.
1. Een retourzending De machtiging moet worden verkregen bij de klantenservice specialist. Of het geretourneerde pakket wordt teruggestuurd naar u.
2. Gelieve de reden voor teruggave aan te geven om de retourvergunning en retouradres te krijgen.
3. Pak de goederen veilig op. Neem alsjeblieft de volgende gegevens in met uw retour: factuur, naam, adres; Verzenden naar naam, adres; bestellingsnummer; reden voor terugkeer.

Uitwisselingsbeleid
Uitwisselingsaanvragen moeten binnen worden gedaan 7 Dagen van bestelbon voor goederen.
Geef het ruilartikel en de nieuwe kleur of grootte in uw e-mail op aan de klantenservice.
De artikelen moeten in originele staat zijn en niet kunnen worden geaccepteerd als retour.
Beschikbaarheid van vervangend artikel is niet gegarandeerd. U ontvangt een e-mailbericht bij de voltooiing van de uitwisselingsverwerking.

Notitie:
1. Post is niet terugbetaald.
2. 30% De verwerkingskosten worden afgetrokken van de restitutie.
3. Als de items niet-kwaliteitsproblemen zijn, moeten klanten 30% porto toevoegen voor wisselkoersvergoedingen.
4. Terugkeer kan een tot twee weken duren om te verwerken en ten minste één factuurcyclus voor het verschijnen op uw account.
Om contact op te nemen met de klantenservice voor vragen om Retourautorisatie te verkrijgen, kunt u ons mailen.
1) Inpakken & Uw retour verzenden
2) Pak je ongewenste item in de originele verpakking.
3) Inclusief een redencode op de verpakkingskaart voor elk item dat u wenst terug te sturen.
4) Breng de verpakkingskaart in de zending in, en houd een kopie voor uw archief.
5) Vul uw retouradres informatie op het etiket aanbrengen aan uw pakket, en zet het uit bij uw dichtstbijzijnde postkantoor. Helaas, Wij kunnen niet verantwoordelijk zijn voor verpakkingen die in transit zijn verloren.